loading...
٠•●♥ بــاران ِ عــشق ♥●•٠
N♥A بازدید : 15 سه شنبه 05 خرداد 1394 نظرات (0)

کاری نداریم من و خورشید

برای دوست داشتنت

هر صبح بیدار می شیم !!

 

سلام بهترین و قشنگ ترین بهونه ی زندگیم..  

دیراومدم ولی بازم اومدم به خونه ی دوست داشتنیمون تا چند خطی به یادگار بذارم از روزهایی که سرتاسر عشق و خوشبختیه و خداروشکر می کنم که همه چی خیلی خوب و عالیه با یه تاخیر یک ماهه اردیبهشت ماه من ۲۱ساله شدم و باز هم آقاییم روز تولدم کلی از تبریک و عشق لبریزم کرد و دیگه که مغازه کاراش تموم شد و راه افتاده و خیلی خیلی خوبه کارشون و هنوز هیچی نشده کلی مشتری داره و آریامم خیلی خوشحاله فقط تنها مشکلی که داریم سربازیه که این مدت خیلی به خاطرش حرص خوردیم و کلی دنبال راه چاره اش بودیم ..دیگه برام شده کابوس اصلا فکرشو هم نمیتونم بکنم ببرنت و کلی سختی بکشی از همه بدتر کارتم ازدست میدی و خلاصه همه چی به ضررمون میشه اما داریم یه فکرهایی میکنیم و به احتمال زیاد از شر این غول بی شاخ و دم راحت می شیم ...

اما این روزا انقدر خوشحالم بابت کارت که اصلا نمیتونم بروزش ندم هرروز میری تا ظهر و فقط برای ناهار میای و دوباره میری تا ۹و ۱۰شب و خسته و کوفته میای پیش من و کلی هم با تموم اون خستگی هایت بهم می رسی و از قبل حتی بیشتر ...خیلی خیلی دوست دارم آریای مهربونم امیدوارم که همیشه عشق و شادی توی زندگیمون باشه و هیچ وقت طعم تلخی رو نچشیم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮑـم فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾـﯽ ﻣﯿﮑـند ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗـﯽ ﺩﺍﺭﺩ بهترین ﭘﺎﺩﺷﺎه ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩاشــﺘﻦ ! ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* و تو شدی انقلاب زندگی من... حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده است... قبل از تو... بعد از تو... و اینجا دفتری است از تاریخ با تو بودن... ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* مـــن قصــــه ي با تــــو را تا ابـد اینگـــــونه آغــــاز میکنـــــم: يکــــی بـــود هــــنوزم هســــت خــــدایا همیــــشه باشــــد ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* ساخت وبلاگ :21 اسفند 1392 ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* تابستان سال 85..زمانی که مسیر زندگی هردومون عوض شد و با وجود سن کمی که داشتیم یه "عشق واقعی " رو آغاز کردیم . حیف که تاریخ دقیقش یادم نیست :(
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 104
  • بازدید کلی : 5,445