loading...
٠•●♥ بــاران ِ عــشق ♥●•٠
N♥A بازدید : 45 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

چقدر حس خوبیه وقتی می فهمی خدا واقعا دوستت داره و به حرفای دلت گوش میده ..به خواسته

هات به آرزوهات اهمیت میده تا یه وقتی غافلگیرت کنه و بهت بگه بفرما بنده ی عجول من ..

اینم چیزی که ازم می خواستی ! دیگه این همه عجله نمی خواست..:-)

 من خودم هواتو دارم ، اره درست موقعی که فکرشم نمی کردم بشه ببینمت حتی !!!!

چند روز مونده به امتحان های آخر ترم!!!

به طرز باورنکردنی میام پیشت !!

منی که امیدی برای دیدنت تا عید نداشتم و کلی دلتنگت بودم و بی قرار!!!

 

خدایا شکرت ..شکرت ...شکرت ...

 

همیشه می خوام سعی کنم لحظه های دیدن خودمو کنترل کنم و اروم باشم اما میدونی هردفه بیشتر ضربان

قلبم میره بالا و مطمانم هرکی اون لحظه ی سلام احوال پرسی بهم نگاه کنه از دور هم متوجه ی دلهره تپش

قلب من میشه :-) لحظه ی سلام کردن ....

وقتی می بینم از دور چشمت دنبال من می گرده و معلومه توم دلهره ی دیدن من و داری قلب

 و دستای گرمت که به سمتم دراز میشه و دست محکمی که به هم میدیم ..

تو اون لحظه آرزوی هردومون یه بغل محکم و غرق شدن تو بوسه های عاشقونه اس !! cafe-webniaz.ir

 و چند روز قشنگی که تو خونتون می گذرونیم.. با وجود اینکه خیلی نمی دیدمت و سرکار می رفتی اما همینش

هم غنیمت بود همین که میدونستم چند ساعت دیگه عشقم برمیگرده و چند ساعتی رو کنار همیم خیلی

خوب بود... با تو توی یه خونه بودن برای من بزرگترین ارزوی دنیاست ...قلب

 چیز با ارزش این وسط اینه که تو با وجود یهویی اومدن من و اون مدت کوتاه با هم بودنمون و کلی کار که داشتی

باز هم منو شرمنده کردی و غافلگیر!!

 با این هدیه ی دوست داشتنی که واقعا از دیدنش شوک شدم ،،خیلی برام باارزشه این نشون میده

تو هرشرایطی توهر لحظه ای به یادمی و از عشقت بهم کم نشده و نمیشه ..

 این قوطی خوشگل و دوست داشتنی و این نوشته هایی که براش وقت گذاشتی و چاپش کردی..♥♥♥

 

 فقط خدا میدونه که چقدر دوستت دارم هر روز و هر ثانیه بیشتر و بیشتر ..

 

خوشبختی یعنی داشتن ِ تو ..یعنی تجربه ی آرزوها باتو ..خوشبختی یعنی آریا ..همین!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮑـم فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾـﯽ ﻣﯿﮑـند ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗـﯽ ﺩﺍﺭﺩ بهترین ﭘﺎﺩﺷﺎه ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩاشــﺘﻦ ! ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* و تو شدی انقلاب زندگی من... حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده است... قبل از تو... بعد از تو... و اینجا دفتری است از تاریخ با تو بودن... ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* مـــن قصــــه ي با تــــو را تا ابـد اینگـــــونه آغــــاز میکنـــــم: يکــــی بـــود هــــنوزم هســــت خــــدایا همیــــشه باشــــد ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* ساخت وبلاگ :21 اسفند 1392 ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* تابستان سال 85..زمانی که مسیر زندگی هردومون عوض شد و با وجود سن کمی که داشتیم یه "عشق واقعی " رو آغاز کردیم . حیف که تاریخ دقیقش یادم نیست :(
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 34
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 5,436