loading...
٠•●♥ بــاران ِ عــشق ♥●•٠
N♥A بازدید : 15 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

11 اردیبهشت 1373

  دختر کوچولویی به دنیا اومد و اون زمان نمی دونست که دنیا دست کیه و اصلا کجا وبرای

چی اومده ...حالا همون دختر کوچولو 20 سالش شده و جواب همه ی سوال هاش روگرفته..

حالا دیگه میدونه که به خاطر چی اصلا به دنیا اومده ...!

به دنیا اومده تا عاشق بشه .. عاشق یکی که تمومِ دنیاشه .. دلیلِ نفس هاشه ..!

همیشه روز تولد ِ آدم قشنگه.. وقتی همه اونایی که دوستت دارن به خصوص عشقِ زندگیت

بهت تبریک میگن..کاش تو این روزِ قشنگ کنارم بودی عشقم ،،

                        

نمیدانم می دانی یا نه ؟

لحظه ی تولد ِ من به همان ثانیه ای بر می گردد ،که تو برای اولین بار گفتی :دوستت دارم !

................................................

با خوندن این ایمیلت اشک از چشمام اومد ..فدای احساست بشم من مرد ِ مهربونمقلب

{سلامی از جنس عشق

تقدیم به نیکوی عزیزم

نمیدونم از کجا شروع کنم نمیدونم چی بنویسم یا چی بگم یه لایق خانومی مثل تو باشه جدا

این روزا داشتن همچین خانوم خوبی و در اول دوست خوب و همدم خوب و همسر خوبی مثل

تو غنیمته عزیز دلم تو توی هر شرایطی پشتم بودی چه وقتی که شاد بودم چه وقتی که ناراحت

پله های زندگیمو با من طی کردی لحظه به لحظه اغوشت به روم باز بوده و همیشه حاصلش

ارامشی بوده که با هیچی مقایسه نمیشه یک ارامش که لذتش روز به روز ادمو بیشتر جذب

خودش میکنه،یه ادمایی هستن تو زندگی ادم خاصن بودنشون ارزششون وجودشون عطر تنشون

همه چیشون برای ادم خاصه برای من این ادم تویی خاص من تورو سوا از همه چی و جدا از همه

چی میدونم تو برام همه دنیامی یه ادم خااص که هیچ چیز خاصی نمیتونه مثل تو باشه.

چه زود گذشت با همه سختیا و شیرینیاش هرچی که بود گذشت راحت 10 ساال از وقتی که

خودمو شناختم تورم شناختم و زندگیمو باهات شریک شدم این تنها مرحله زندگیمه که بهش

افتخار میکنم اونم هم زندگی شدن با تو بوده عزیزم.

عزیز دلم تولدت مبارک امروز یعنی 11 اردیبهشت بهترین روز زندگیمه چون این روز یه فرشته به دنیا

اومد که کل زندگیمو عوض کرد از اون لحظه تا به اخر دنیا زندگیم با تو شکل گرفت و همینجوریم

پیش میره تا ته دنیا.

فدات بشم تبریک خشک و خالی منو از راه دور قبول کن خیلی دوس داشتم پیشت باشم و باهات

شریک شم این روز رو ولی اشکال نداره عزیزم بقیه عمرمونو باهم و پیش هم جشن خواهیم گرفت

کادوتم جاش پیش من امنه فدات شم :)

ایشالا 120 سالگیتو باهم جشن بگیریم همسر گلم

دوست دارم بیشتر از اون چیزی که فکرشو بکنی کلمه ها نمیتونن بیانش کنن فقط زمان میتونه

بیانش کنه:)

تولدت مبارک همسر عزیزم

از طرف آریات }

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮑـم فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾـﯽ ﻣﯿﮑـند ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗـﯽ ﺩﺍﺭﺩ بهترین ﭘﺎﺩﺷﺎه ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩاشــﺘﻦ ! ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* و تو شدی انقلاب زندگی من... حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده است... قبل از تو... بعد از تو... و اینجا دفتری است از تاریخ با تو بودن... ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* مـــن قصــــه ي با تــــو را تا ابـد اینگـــــونه آغــــاز میکنـــــم: يکــــی بـــود هــــنوزم هســــت خــــدایا همیــــشه باشــــد ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* ساخت وبلاگ :21 اسفند 1392 ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* تابستان سال 85..زمانی که مسیر زندگی هردومون عوض شد و با وجود سن کمی که داشتیم یه "عشق واقعی " رو آغاز کردیم . حیف که تاریخ دقیقش یادم نیست :(
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 87
  • بازدید کلی : 5,428