loading...
٠•●♥ بــاران ِ عــشق ♥●•٠
N♥A بازدید : 32 شنبه 14 آذر 1394 نظرات (1)

امان از روزهایی که دعواس :-(

نمیدونم چرا وقتی مطمانیم نمیتونیم بدون ِ هم باشیم ، وقتی دقیقا جفتمون عین ِ دیونه ها می شیم وقتی تمام ِ آرامش و زندگی و حتی نفس کشیدنمون به همدیگه وابسته اس..باز چرا عین موش و گربه میوفتیم به جون ِ هم ؟! جالب اینه که با هم لج می کنیم اما تو دلمون داریم جونمون در میره براهمدیگه ! دیگه نمی تونستم تحمل کنم روزها و شبهایی که تو نباشی بدترین شبها همین شباییه که با قهر می خوابی،نمیدونم چه حکمتیه که حتی اگه خیلی هم خسته باشم تمام ِ قرص های آرامبخش دنیا رو بهم بدن باز وقتی نیستی نمیتونم چشامو حتی بذارم رو هم .دیشب بلاخره آشتی کردیم :-)

نشستیم رو به روی هم و حرفامون و باهم زدیم ..دیدی چطوری اگه بخوایم به حرف قلبمون گوش بدیم تسلیم می شیم ؟ دیگه هیچ کاری نتونستیم بکنیم ،فقط تسلیم ِ حس قلبمون شدیم :-) هردومون به خاطر این عشق و حسی که به هم داریم جونمونو می دیم ..این عشق ِ آریا ،،عشقی که حاظریم به خاطرش هرکاری بکنیم ،این دعوا خیلی چیزها بهمون ثابت کرد..باعث شد واقعا بفهمم بدون ِ تو نمیشه . باعث شد بیشتر تشنه ی هم بشیم و بیشتر قدر همو بدونیم . تموم ِ زندگیم ،نیکوت وقتی دلخور میشه بد میشه :-( ممکنه حرفایی بزنم که واقعا دلتو بشکنه و داغونت کنه ..اما خودت میدونی که هیچی تو دلم نیست خودت میدونی که نیکو عاشقته و بدون آریاش نمیتونه .

من بخشیدمت  عمرم امیدوارم که توم منو ببخشی ..:X

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آریا در تاریخ 1394/09/14 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

فدای خانوم مهربونم خاهش میکنمم امیدوارم توم منو ببخشید مهربونم اممااچچ تو اگه یه بار دلمو بشکنی هزار بار دلمو به دست میاری بازم و این دعواهام پیش میاد دیگه تو هر خونواده ای هست بلاخره دو تا آدم وقتی باهم زندگی میکنن و همیشه باهمن ممکنه باهم اختلاف داشته باشن گاهی و بشه دعوا ولی خب دلیل نمیشه از هم خسته شده یاشن یا هرچی دعوا هم میشه و درست هم میشه خیلی زود عمر من توم منو ببخش واسه حرفایی که بهت زدم همش از روی عصبانیت بود خانوم خوبم دوست دارم بیشتر از همیشه
پاسخ : معلومه که بخشیدم وجــودم .اهوم همینطوره عشق من شکلک
منم دوستت دارم دلیــل ِ نفش کشیدنم شکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﮐﻮﭼﮑـم فـﺮﻣﺎﻧﺮﻭﺍﯾـﯽ ﻣﯿﮑـند ﺑﺪﻭﻥ ﻫﯿﭻ ﻧﺎﺋﺐ ﺍﻟﺴﻠﻄﻨﻪ ﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﺪ ﭼﻪ ﻟﺬﺗـﯽ ﺩﺍﺭﺩ بهترین ﭘﺎﺩﺷﺎه ﺗﺎﺭﯾﺦ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺩﻝ ﺩاشــﺘﻦ ! ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* و تو شدی انقلاب زندگی من... حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده است... قبل از تو... بعد از تو... و اینجا دفتری است از تاریخ با تو بودن... ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* مـــن قصــــه ي با تــــو را تا ابـد اینگـــــونه آغــــاز میکنـــــم: يکــــی بـــود هــــنوزم هســــت خــــدایا همیــــشه باشــــد ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* ساخت وبلاگ :21 اسفند 1392 ۞*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•*´`*•.¸¸.•* تابستان سال 85..زمانی که مسیر زندگی هردومون عوض شد و با وجود سن کمی که داشتیم یه "عشق واقعی " رو آغاز کردیم . حیف که تاریخ دقیقش یادم نیست :(
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 110
  • بازدید کلی : 5,451